(+90) 216 564 24 00 PBX
+

Randevu Nasıl Alınır ?

Merkezi Hastane Randevu Sistemi (MHRS);
Sağlık Bakanlığı Merkezi Hastane Randevu sistemine 27.03.2012 tarihinde geçilmiştir.
Randevular ;
Sağlık Bakanlığı web üzerinden yada 182 MHRS Çağrı merkezini arayarak canlı operatörlerden kendileri istedikleri hastane ve hekimden randevu alabileceklerdir.

MHRS Merkezi Hastane Sistemi Web Sitesinden Randevu Nasıl Alınır ?

   Web üzerinden randevu alabilmek için;

  

  

Telefonla Randevu Sistemi Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır.

182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana (canlı operatör) randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.

Vatandaş İstanbul veya MHRS dahilindeki diğer illerden randevu talebinde bulunduğu hastane, poliklinik ve hekim bilgilerinden en azından hangi polikliniğe gideceğini asistana bildirir,  Asistan uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa iletir. Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.

NOT: VATANDAŞ KENDİSİNE VERİLEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE İLGİLİ HASTANENİN MHRS HASTA KABUL BÖLÜMÜNE BAŞVURUR.

TELEFONLA ALINAN RANDEVU NASIL İPTAL EDİLİR?

Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır. 182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular. Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını asistana iletir. Asistan tarafından ilgili randevu iptal edilir.

ALO 182 Operatör Ücretlendirmeleri aşağıdaki tablada bilgilendirilmiştir.